"...Çözüm sizin kafanızda. Gelin, aklınızdakini gerçeğe dönüştürelim..."|+90 216 489-42-03 | + 90 542 286-06-34

Günce

DIGUS Sürüm 6.4.0.0

Stokta girişteki adet alanları büyültüldü İşlem Listesine Sözleşme Tarihine göre sorgu konuldu İşlem Listesine Üyelik tipine göre sorgu konuldu Üye bul ekranından randevu bilgilerine göre sorgu yapılabiliyor (Örneğin Sözleşme tarihi verilip, randevu tarihi verilerek otarihler arası işlem görmüş üyeleri bulmak) Randevu Tipine "Ofiste" eklendi.(Ofis içinde yapılan işlemlerin takibi için) Rapor 10 eklendi. birden fazla işlem [...]

2007-04-01T00:00:00+03:001 Nisan 2007|DIGUS, Yenilikler|

DIGUS Sürüm 6.3.0.0

Hakediş lerin ayrı takip edilmesi eklendi İşyeri Sözleşmelerine OTEL için "Montaj Türü" eklendi Randevu saatlerine yarım saatler eklendi Randevular personel gönder hareketi yapmadan da tamamlanabiliyor Kullanıcın küçültüğü ekranlar otomatik büyültülüyor İşlem tamam ekranı açıkken arka ekranlara geçilebiliyor 07 nolu raporda adet bazında toplam rapor alınabiliyor Sözleşme kopyalama konuldu Üye durumuna yayının kesik eklendi Randevu alınırken [...]

2023-06-20T11:50:43+03:001 Mart 2007|DIGUS, Yenilikler|

DIGUS Sürüm 6.2.1.1

Bayi-Kampanya bazında toplam yapılan sözleşme adetleri raporu eklendi Servis formu açık iken arka ekranlara geçiş yapılabiliyor Servis formu silme konuldu Randevu alınırken personel seçilebiliyor Açık işlerede randevu fişi basılabiliyor

2023-06-20T11:50:44+03:001 Şubat 2007|DIGUS, Yenilikler|

DIGUS Sürüm 6.2.1.0

Bayi tanımlarına bayinin servis kodu ve tipi alanı eklendi Sözleşme girerken telefon zorunlu alanı kullanıcı isteğine göre ayarlanabiliyor Randevu açma ekranlarına kısayollar konuldu İşlem tamamlama ekranında, işlem tamamlanıp, "Teksik servis giriş ekranı" veya kurulumlarda "sözleşme detay ekranı" otomatik açılabiliyor Servis formu girişte kayıp işaretli ise kutu veya kart zorunlu değil

2006-01-01T00:00:00+02:001 Ocak 2006|DIGUS, Yenilikler|

DIGUS Sürüm 6.2.0.2

İşlem Listesinin detay kısmında tutar, ödeme, bakiye bilgileri gösteriliyor Randevu tipine "Stand" eklendi Bir ekrenda Stok giriş ve cıkış adeti 10'dan 200'e çıkarıldı Personel ve Bayi stoktantan seri nolar için çoklu iade alma işlemi eklendi Teknik Servis Listesi ekranında "iade alınan" ve "verilen" kart kutu bilgileride gösteriliyor Bayiler arasında da satış yapılması eklendi

2005-07-01T00:00:00+03:001 Temmuz 2005|DIGUS, Yenilikler|

DIGUS Sürüm 6.0

Bayi(Şube) deposunu ve bayi işlerini takip edebilme Bayideki arızalı stokları takip etme Bayi Stoğundan personele malzeme verebilme Bayi personeline randevu alabilme Servis formunda eğer işlemi yapan bayi ise tüm stok hareketleri bayinin deposundan yapılıyor Sözleşme tipi olarak "Bayimin" kaldırıldı onun yerine "Kuran Bayi" veya "Satış Bayi" seçimine göre bayi işleri belirleniyor Randevuda bir üyenin tamamlanmamış [...]

2023-06-20T11:50:44+03:001 Nisan 2005|DIGUS, Yenilikler|

DIGUS Sürüm 5.7

Stok Harekette açıklama alanına üyeni Adı Soyadı bilgileri de yazılıyor Üye İşlem Listesine Üye No ya göre sorgulama konuldu İade Servis formu girilirken "ZAP ve Diğer" üyelikler için kutu seri numarasını girmek zorunlu değil Servis listesi ekranında Kart ve Kutu serinolarıda gösteriliyor. Servis ve İşlem listesine "değiştir" tuşu konuldu. Böylece eğer üyenin aynı üye numarısı [...]

2005-03-14T00:00:00+02:0014 Mart 2005|DIGUS, Yenilikler|

DIGUS Sürüm 5.6

Etiket basma modülü eklendi Sözleşme detayında üyeye tarih bazlı açıklama girilebiliyor Teknik Servis Formu girişinde "malzeme stoğa geri döner" ve "stoktan malzeme çıkışı varmı" işaretleri verilebiliyor

2005-02-24T00:00:00+02:0024 Şubat 2005|DIGUS, Yenilikler|
Go to Top