ADSLUS ailesine yeni müşterimiz katıldı
ADSLUS ailesine yeni müşterilerimiz katıldı ADSLUS Bayi yazılımı aşağıdaki SuperOnline servisinde, FiberNet, Florya/İstanbul kullanıma geçmiştir.
ADSLUS ailesine yeni müşterilerimiz katıldı ADSLUS Bayi yazılımı aşağıdaki SuperOnline servisinde, FiberNet, Florya/İstanbul kullanıma geçmiştir.
Personel stok ver ekranında ve servis formu liste ekranında Kurulum Tip 1 tanımları gelmiyordu, düzeltildi. Randevu alırken 1 tane kurulum tip var ise şeçili geliyor. Benzer kayıtları bulma ekranında, iki sözleşme ekranı açıksa hata veriyordu, düzeltildi. Sözleşme detayına üyenin web sitesini girebilmeniz için alan eklendi. Randevu Excel Transfer işleminde tranfer edilebilcek alanlara TC Kimlik [...]
Personel Stok Ver ekranında ve Servis Formu Liste ekranında Kurulum Tip tanımları gelmiyordu, düzeltildi.
İşlem Listesinde, işlem başlığına tıklayınca hata alıyordu düzeltildi. Personel Stok Ver yetkisinde kullanıcıya Sil yada Güncelle yetkisi verilmemiş ise personelden malzeme iade alamıyor. İşlem Listesinde, Durum sorgusuna aşağıdaki sorgular eklendi. Bekleyen (P.Tamam Hariç): Personel Tamam hariç tamamlanmayı bekleyen işleri sorgular Ofisteki (Açık+Dönülecek): Durumu Açık ve Geri Dönülecek olan ofisteki işleri sorgular.
İşlem Listesinde, işlem başlığına tıklayınca hata alıyordu düzeltildi. Program ayarlarına İrisPlus ve Digiweb için webadresleri eklendi. Ana Mönüdeki Digitürk logosuna sağ klik yapıp ilgili sayfa açılabiliyor. Personel Stok Ver yetkisinde kullanıcıya Sil yada Güncelle yetkisi verilmemiş ise personelden malzeme iade alamıyor. İşlem Listesinde, Durum sorgusuna aşağıdaki sorgular eklendi. Bekleyen (P.Tamam Hariç): Personel Tamam hariç tamamlanmayı [...]
Tanımlamalar/Randevu İşlem Tanımları Ekranını: Randevularınızı İşlem Tip tanımlara göre gruplama eklendi. Önceki sürümlerde sadace arıza ve değişim randevuları için İşlem tanımlalamaları yapılabiliyordu. Bu sürümde tüm randevu tipleri için (kurulum,nakil,iade...) Randevu İşlem Tanımlamaları yapılabiliyor ve Randevu girişinde ilgili randevu işlem tanımı şeçilebiliyor. Aynı zamanda randevu tamamlamada da Randevu işlem tanımı şeçilebiliyor. Randevularınızı bu işlem tanımlalarına göre [...]
DIGUS Teknik Servis yazılımı aşağıdaki Digitürk servisinde, Şen Marmara, İzmit/Kocaeli kullanıma geçmiştir.
Önceki sürümlerde sadece arıza ve değişim randevuları için İşlem tanımı seçilebiliyordu. Artık tüm randevu tipleri için İşlem tanımı belirleyebilirsiniz. "TanımlamalarRandevu İşlem Tanım" ekranından tüm işlem tipleri için, İşlem tanımı tanımlayabilirsiniz. Sözleşme ve kurulum randevularınızı gruplamanız için, Kurulum Tip 1 Ve Kurulum Tip 2 Tanımları eklendi. Tanımlamalar mönüsünden ilgili tanımları ekleyebilirsiniz. (Önceki sürümlerde kurulum Tip 1 [...]
DIGUS Teknik Servis yazılımı aşağıdaki Digitürk servisinde, Doruk Digital, Kağıthane/İstanbul kullanıma geçmiştir.
ADSLUS ailesine yeni müşterilerimiz katıldı ADSLUS Bayi yazılımı aşağıdaki SuperOnline servisinde, SİGMA Sistem, Çukurova/Adana kullanıma geçmiştir.