"...Çözüm sizin kafanızda. Gelin, aklınızdakini gerçeğe dönüştürelim..."|+90 216 489-42-03 | + 90 542 286-06-34

DIGUS

[SORU] Uzak masaüstü ile ürünle ilgili destek alabilir miyim?

2015-11-28T01:09:09+02:0027 Kasım 2015|, , |

USUS' un Banka Hesabına uzak masaüstü destek ücretini yatırdıktan sonra, uzak masaüstü desteğini alabilirsiniz. (Güncel uzak masaüstü destek fiyatımızı, Fiyatlar bölümünden öğrenebilirsiniz.) USUS olarak, müşterilerimize yerinde destek vermek yerine, uzak masaüstü programı ile destek vermeyi tercih etmekteyiz. Uzak Masaüstü Destek Programını indirmek için tıklayınız Programı bilgisayarınıza indirdikten sonra, çalıştırıp ekrandaki ID numarasını ve Şifreyi USUS' a bildiriniz.

[SORU] Tanımlamalar mönüsünden yaptığım tanımları silemiyorum?

2015-11-27T18:57:14+02:0027 Kasım 2015|, |

Tanımlamalar mönüsü ekranlarını kullanalarak yaptığınız tanımlamalar, programda bir yerde kullanılıyor ise ilgili tanımlama silinemez. (Örneğin;Tanımlanan bir kampanya kodu, sözleşmede kullanılmış ise bu kod silimemez. Eğer mutlaka silmek istiyorsanız,  kampanya tanımının kullanıldığı ekranlarda, ilgili kampanya yerine başka bir kampanya seçiniz yada kampaya alanını boş bırakınız. İlgili kampanya diğer ekranlarda kullanılmadığı zaman, tanımlamalardan silebilirsiniz)

[HATA] Sunucu bilgisayarda program, Server’ a bağlanamadı hatası alıyor.

2015-11-27T19:11:21+02:0027 Kasım 2015|, |

** [ProgramAdı] = DIGUS ya da ADSLUS Çözüm 1: Sunucu bilgisayarın adı değişmiş olabilir. C:\USUS\[ProgramAdı]\SQLBağlan.exe programını açın bağlantı ayarlarının doğruluğunu kontrol edin. Sunucu Adı yada IP adresi kısmında, sunucu bilgisayarın adının doğruluğunu kontrol ediniz. Bu bölüm SQL 2005 Express Kullanıcıları için, [SunucunuzunAdı]\SQLEXPRESS SQL 2000 için sadece [SunucunuzunAdı]  şeklinde olmalıdır. Detaylı bilgi için; USUSKurulumOku.pdf dökümanında, SUNUCU KURULUM 5.2 [ProgramAdı] SQL [...]

[HATA] İstemci Bilgisayarda program, Server’ a bağlanamadı hatası alıyor.

2015-11-27T19:12:59+02:0027 Kasım 2015|, |

** [ProgramAdı] = DIGUS ya da ADSLUS Çözüm 1: Network Ağınız çalışmıyor olabilir. Ağ bağlantılarından Sunucu Bilgisayarı ve USUS klasörünü görebildiğinizi kontrol ediniz. Eğer ağınızda sorun var ise, sorunu gideriniz. Çözüm 2: Sunucuda SQL Server 2005 Yerel Ağ Bağlantı Ayarları yapılmamış olabilir. USUSKurulumOku.pdf dökümanında, SUNUCU KURULUM 3. SQL Server 2005 Yerel Ağ Bağlantı Ayarları bölümünde [...]

[HATA] Program hiç açılmıyor, Windows Hata Mesajı (yazıcı hatası) geliyor.

2015-11-27T18:49:05+02:0027 Kasım 2015|, |

Çözüm: Yazıcılar klasöründeki varsayılan yazıcı hatalı olabilir. Programın çalışması için, bilgisayarınızdaki yazıcılar klasöründeki varsayılan yazıcının sorunsuz çalışıyor durumunda olmalıdır. Yazıcınızdaki sorunu gideremiyorsanız, sorunsuz çalışan başka bir yazıcıyı varsayılan yazıcı yapın yada Yazıcılar klasöründeki “Yazıcı Ekleden” yeni bir yazıcı ekleyip, varsayılan yazıcı yapın.

[HATA] Bölgesel Ayar Hatası.(Örneğin: 01.01.2000 geçerli tarih değil yada 1,0 geçerli sayı değil )

2015-11-27T18:49:47+02:0027 Kasım 2015|, |

Çözüm: Bölgesel Ayarları yapın Eğer bölgesel ayarları yapmamış iseniz ve DIGUS açık iken Ekran koruyucu devreğe girer ise bu hata ile karşılaşabilirsiniz. USUSKurulumOku.pdf dökümanında, SUNUCU KURULUM 6. Bölgesel Ayarlar da anlatıldığı gibi sunucu ve tüm istemci bilgisayarlarda bölgesel ayarlarını yapınız.

*[KURULUM] Sunucu bilgisayara format atacağım ya da değiştireceğim ne yapmam gerekiyor?

2023-06-20T11:50:46+03:0027 Kasım 2015|, |

** [ProgramAdı] = DIGUS ya da ADSLUS A. Veritabanı olarak SQL Server 2005 kullanananlar: Format Atmadan Önce Sunucu ve İstemcilerde program çalışıyor ise kapatınız. “C:\USUS\[ProgramAdı]\SQLUS.exe” Yönetim programını açınız ve “C:\USUS\[ProgramAdı]\YEDEK” klasörüne yedek alınız. “C:\USUS” klasörünün yedeğini alınız. Format Attıktan Sonra "USUSKurulumOku.pdf" dökümanında, Sunucu Kurulum bölümünde anlatılan aşağıdaki kurulum ve ayarları yapınız 1. SQL Server 2005 Express [...]

Go to Top