"...Çözüm sizin kafanızda. Gelin, aklınızdakini gerçeğe dönüştürelim..."|+90 216 489-42-03 | + 90 542 286-06-34

Destek

Destek2023-06-20T11:50:35+03:00
DIGUS – ADSLUS2023-06-20T11:50:45+03:00

Eğitimlerin Kullanımı

  • Ürünü satın aldıktan sonra, ilk 3 ay size sağlanan şifre ile eğitimlerimizi ücretsiz olarak takip edebilirsiniz.
  • Üç aylık ücretsiz kullanımdan sonraki eğitim kullanımları, aylık 100 TL (KDV Dahil) ücrete tabidir.
  • Eğitim kullanımı talebi için “İletişim” sayfasından talepte bulunabilirsiniz.

Başlangıç Eğitimleri

Üye Takip Eğitimleri

İşlem Takip Eğitimleri

Stok Eğitimleri

Satış Takip Eğitimleri

Raporlar

SMS

Tanımlamalar

ADSLUS İndir2023-06-20T11:50:45+03:00
DIGUS İndir2023-06-20T11:50:45+03:00
* Ücretli sürümler için;
Güncellemeden önce USUS ile irtibata geçiniz
Sürümünüz Son Sürüm Fiyat (KDV Dahil)
7.9.0.0 400 TL
7.5.0.0 7.9.0.0 300 TL
7.7.0.0 7.9.0.0 250 TL
7.8.1.0 7.9.0.0 200 TL
ADSLUS Yenilikler2023-06-20T11:50:45+03:00
DIGUS Yenilikler2023-06-20T11:50:45+03:00
ADSLUS Fiyatlar2023-06-20T11:50:46+03:00
Program Bedeli
30.000 TL


Uzak Masa Üstü Destek
3,000 TL


  • Fiyatlarımıza KDV Dahildir.
  • Kurulumdan sonra ilk 3 ay telefonda destek ücretsizdir.
  • Yeni ürün alımı ya da teknik destek, gerekli bedel USUS un banka hesabına yatırıldıktan sonra yapılır.
  • Kurulum CD ve ödenen bedel karşılığı olan faturanız adresinize postalanır.
  • ÖNEMLİ
    • ALICI FİRMA, DİĞER ŞUBE VEYA FİRMALARI İÇİN ÜRÜNÜN YENİ LİSANSINI SATIN ALMALIDIR.
    • ALICI FİRMA ÜRÜNÜ İKİNCİ BİR FİRMAYA DEVREDEMEZ, KULLANMASI İÇİN VEREMEZ YA DA SATAMAZ.
    • HERHANGİ BİR İKİNCİ FİRMA ÜRÜNÜN YENİ LİSANSINI SATIN ALMALIDIR.

DIGUS Fiyatlar2023-06-20T11:50:46+03:00
Program Bedeli
30.000 TL


Uzak Masa Üstü Destek
3,000 TL


  • Fiyatlarımıza KDV Dahildir.
  • Kurulumdan sonra ilk 3 ay telefonda destek ücretsizdir.
  • Yeni ürün alımı ya da teknik destek, gerekli bedel USUS un banka hesabına yatırıldıktan sonra yapılır.
  • Kurulum CD ve ödenen bedel karşılığı olan faturanız adresinize postalanır.
  • ÖNEMLİ
    • ALICI FİRMA, DİĞER ŞUBE VEYA FİRMALARI İÇİN ÜRÜNÜN YENİ LİSANSINI SATIN ALMALIDIR.
    • ALICI FİRMA ÜRÜNÜ İKİNCİ BİR FİRMAYA DEVREDEMEZ, KULLANMASI İÇİN VEREMEZ YA DA SATAMAZ.
    • HERHANGİ BİR İKİNCİ FİRMA ÜRÜNÜN YENİ LİSANSINI SATIN ALMALIDIR.

[SORU] Uzak masaüstü ile ürünle ilgili destek alabilir miyim?2015-11-28T01:09:09+02:00

USUS’ un Banka Hesabına uzak masaüstü destek ücretini yatırdıktan sonra,
uzak masaüstü desteğini alabilirsiniz
.
(Güncel uzak masaüstü destek fiyatımızı, Fiyatlar bölümünden öğrenebilirsiniz.)

USUS olarak, müşterilerimize yerinde destek vermek yerine,
uzak masaüstü programı ile destek vermeyi tercih etmekteyiz.

Uzak Masaüstü Destek Programını indirmek için tıklayınız

Programı bilgisayarınıza indirdikten sonra, çalıştırıp ekrandaki
ID numarasını ve Şifreyi USUS’ a bildiriniz.

[SORU] “Numara Taşıma” işlemini nasıl takip edebilirim?2015-11-27T18:39:54+02:00

“Numara Taşıma” randevularını Değişim randevusu altında takip edebilirsiniz.

Tanımlamalar\Randevu İşlem Tanım ekranında Değişim Randevu tipi altında
“Numara Taşıma” alt grubu açınız. (Sürüm 1.4.0.0 sonrası kullanıcılar için)

[SORU] Tanımlamalar mönüsünden yaptığım tanımları silemiyorum?2015-11-27T18:57:14+02:00

Tanımlamalar mönüsü ekranlarını kullanalarak yaptığınız tanımlamalar,
programda bir yerde kullanılıyor ise ilgili tanımlama silinemez.

(Örneğin;Tanımlanan bir kampanya kodu, sözleşmede kullanılmış ise
bu kod silimemez.
Eğer mutlaka silmek istiyorsanız,  kampanya tanımının kullanıldığı ekranlarda,
ilgili kampanya yerine başka bir kampanya seçiniz yada kampaya alanını boş bırakınız.
İlgili kampanya diğer ekranlarda kullanılmadığı zaman, tanımlamalardan silebilirsiniz)

[SORU] Personelimin adı randevu gidecek personel listesine gelmiyor?2023-06-20T11:50:46+03:00

Randevuya gidecek personel listelerine sadece saha çıkan personeller gelir.
Bu nedenlele personel tanımlarında ilgili personeli sahaya çıkan personel
olarak işaretleyiniz.
Aynı zamanda ilgili randevu gününde, personel tanımlarında personelin izinli olalarak
tanımlanmaması gerekir.

[SORU] Personelim işten ayrıldı, personel kaydımı silemiyorum?2023-06-20T11:50:46+03:00

Tanımlanan personel, programda diğer ekranlarda kullanılmış ise
personel silinemez.

Bunu yerine personel tanımlarında ilgili personel için,
işten çıkış tarihi giriniz ve
Adının başına ZZ ekleyiniz
(diğer ekranlarda personelin listenin sonuna gelmesi için).

[HATA] Sunucu bilgisayarda program, Server’ a bağlanamadı hatası alıyor.2015-11-27T19:11:21+02:00

** [ProgramAdı] = DIGUS ya da ADSLUS

Çözüm 1: Sunucu bilgisayarın adı değişmiş olabilir.

  • C:\USUS\[ProgramAdı]\SQLBağlan.exe programını açın bağlantı ayarlarının doğruluğunu kontrol edin.
  • Sunucu Adı yada IP adresi kısmında, sunucu bilgisayarın adının doğruluğunu kontrol ediniz.
    Bu bölüm SQL 2005 Express Kullanıcıları için, [SunucunuzunAdı]\SQLEXPRESS
    SQL 2000 için sadece [SunucunuzunAdı]  şeklinde olmalıdır.
  • Detaylı bilgi için; USUSKurulumOku.pdf dökümanında,
    SUNUCU KURULUM 5.2 [ProgramAdı] SQL Server bağlantı ayarları bölümüne bakınız.

Çözüm 2: SQL Server servisleri stop durumda olabilir.

  • USUSKurulumOku.pdf dökümanında,
    SUNUCU KURULUM 3.1 Servisleri ve TCP/IP Açma bölümünde anlatılanların doğruluğunu kontrol ediniz.
[HATA] İstemci Bilgisayarda program, Server’ a bağlanamadı hatası alıyor.2015-11-27T19:12:59+02:00

** [ProgramAdı] = DIGUS ya da ADSLUS

Çözüm 1: Network Ağınız çalışmıyor olabilir.

  • Ağ bağlantılarından Sunucu Bilgisayarı ve USUS klasörünü görebildiğinizi kontrol ediniz.
  • Eğer ağınızda sorun var ise, sorunu gideriniz.

Çözüm 2: Sunucuda SQL Server 2005 Yerel Ağ Bağlantı Ayarları yapılmamış olabilir.

  • USUSKurulumOku.pdf dökümanında,
    SUNUCU KURULUM 3. SQL Server 2005 Yerel Ağ Bağlantı Ayarları bölümünde
    3.1 Servisleri ve TCP/IP Açma ve
    3.2 Windows Güvenlik Duvarına Özel Durum Ekleme
    bölümlerinde anlatılanların sunucu bilgisayara uygulandığından emin olunuz.

Çözüm 3: Sunucuda C:\USUS klasöründe paylaşım olmayabilir.

  • C:\USUS klasörüne paylaşım verin.
  • USUSKurulumOku.pdf dökümanında,
    SUNUCU KURULUM 5.3 USUS klasörünün Paylaşıma Açılması bölümünde anlatılanların doğruluğundan emin olun.

Çözüm 4: Sunucu bilgisayarın adı değişmiş olabilir.

  • Sunucu bilgisayarın adı değişmiş ise,
    istemci bilgisayarda masa üstüne daha önceden yaratılan kısayol programı bulamaz.
  • Masa üstünde var olan [ProgramAdı]‘ un kısayolunu silin,
    sunucu bilgisayardan [ProgramAdı].exe nin kısa yolunu yeniden yaratınız.
  • Detaylı bilgi için USUSKurulumOku.pdf dökümanında,
    İSTEMCİ KURULUM 2. [ProgramAdı] Programının Kısayolunun Oluşturulması bölümüne bakabilirsiniz.

Çözüm 5: Sunucuda Yüklü olan Virüs Koruma programında Kişisel Güvenlik Duvarı aktif olabilir.

  • Sunucudaki virüs Koruma programında,
    Kişisel Güvenlik Duvarı aktif ise SQL server ile istemci bağlantı kuramaya bilir.
    Bu durumda Virüs koruma programındaki Kişel Güvenlik Duvarını inaktif duruma getiriniz
  • Yada virüs programının yardım dökümanına bakınız,
    SQL Server istemcileri için nasıl özel durumlar oluşturuluyor ise buna göre Kişisel güvenlik duvarı ayarlarınızı yapınız.

Çözüm 6: TCP/IP DNS Ayarlarınız hatalı olabilir.

  • İstemci bilgisayarda TCP/IP ağ ayarlarınızda belirlenmiş DNS’ ler olabilir.
    Bu DNS’ ler ile SQL servera bağlanamayabilirsiniz.
    Bu nedenle TCP/IP ayarlarınızda DNS’leri Otomatik seç seçeneğini işaretleyiniz.
[HATA] İstemci bilgisayarda “Provider Cannot be found.It may not be properly Installed” hatası alıyorum.2015-11-27T18:48:03+02:00

Çözüm: SQL Server Native Client bilgisayarda yüklü değildir.

  • USUSKurulumOku.pdf dökümanında,  
    İSTEMCİ KURULUM 1.SQL 2005 Native Client bölümünde anlatıldığı gibi gerekli yüklemeleri yapınız.
[HATA] Program hiç açılmıyor, Windows Hata Mesajı (yazıcı hatası) geliyor.2015-11-27T18:49:05+02:00

Çözüm: Yazıcılar klasöründeki varsayılan yazıcı hatalı olabilir.

  • Programın çalışması için, bilgisayarınızdaki yazıcılar klasöründeki
    varsayılan yazıcının sorunsuz çalışıyor durumunda olmalıdır.
  • Yazıcınızdaki sorunu gideremiyorsanız,
    sorunsuz çalışan başka bir yazıcıyı varsayılan yazıcı yapın yada
    Yazıcılar klasöründeki “Yazıcı Ekleden” yeni bir yazıcı ekleyip, varsayılan yazıcı yapın.
[HATA] Bölgesel Ayar Hatası.(Örneğin: 01.01.2000 geçerli tarih değil yada 1,0 geçerli sayı değil )2015-11-27T18:49:47+02:00

Çözüm: Bölgesel Ayarları yapın

  • Eğer bölgesel ayarları yapmamış iseniz ve
    DIGUS açık iken Ekran koruyucu devreğe girer ise bu hata ile karşılaşabilirsiniz.
  • USUSKurulumOku.pdf dökümanında,
    SUNUCU KURULUM 6. Bölgesel Ayarlar da anlatıldığı gibi
    sunucu ve tüm istemci bilgisayarlarda bölgesel ayarlarını yapınız.
*[KURULUM] Sunucu bilgisayara format atacağım ya da değiştireceğim ne yapmam gerekiyor?2023-06-20T11:50:46+03:00

**

[ProgramAdı] = DIGUS ya da ADSLUS

A. Veritabanı olarak SQL Server 2005 kullanananlar:

Format Atmadan Önce

  1. Sunucu ve İstemcilerde program çalışıyor ise kapatınız.
  2. C:\USUS\[ProgramAdı]\SQLUS.exe” Yönetim programını açınız ve “C:\USUS\[ProgramAdı]\YEDEK” klasörüne yedek alınız.
  3. C:\USUS” klasörünün yedeğini alınız.

Format Attıktan Sonra

  1. USUSKurulumOku.pdf” dökümanında, Sunucu Kurulum bölümünde anlatılan aşağıdaki kurulum ve ayarları yapınız
    • 1. SQL Server 2005 Express Edition Kurulum
    • 2. SQL Server 2005 Managemet Studio Kurulum
    • 3.SQL Server 2005 Yerel Ağ Bağlantı Ayarları
      • 3.1.Servisleri ve TCP/IP Açma
      • 3.2.Windows Güvenlik Duvarına Özel Durum Ekleme
  2. Daha önce yedeğini aldığınız “USUS” klasörünü “C:\” dizine kopyalayınız.
  3. C:\USUS\[ProgramAdı]\SQLBağlan.exe” çalıştırarak, SQL server ile bağlantı ayarlarını yapınız.
    (Bkz. SunucuKurulum\5.2. Program-SQL Server Bağlantı Ayarları)
  4. C:\USUS\[ProgramAdı]\SQLYukle.exe” çalıştırarak, enson aldığınız yedekten veritabanını SQL Server yükleyiniz.
    (Bkz. SunucuKurulum\4. Program Veritabanı Yükle)
  5. Programın kısayolunu masaüstüne oluşturunuz.
  6. C:\USUS” klasörüne ve “C:\USUS\[ProgramAdı]\UYEDOSYA” klasörüne paylaşım veriniz.
    UYEDOSYA klasörüne tam paylaşım (okuma-yazma) veriniz.
    (Bkz. SunucuKurulum\5.3. USUS Klasörünün Paylaşıma Açılması)
  7. Bölgesel ayarları yapınız.
    (Bkz. SunucuKurulum\6. Bölgesel Ayarlar)
  8. OtomatikYedeklemeyi Windows’un Zamanlanmış Görevlerine ekleyiniz.
    (Bkz. SunucuKurulum\ 8. Otomatik Yedekleme)
  9. İstemci bilgisayarlarda programın kısayolunu yeniden yaratınız.
    (Sunucu makinanın adını format sırasında değiştirmişseniz.)
    (Bkz. İstemciKurulum\ 2. Programının Kısayolunun Oluşturulması)
  10. İyi Çalışmalar.

B. Veritabanı olarak SQL Server 2000 kullananlar:

Format Atmadan Önce

  1. Sunucu ve İstemcilerde program çalışıyor ise kapatınız.
  2. C:\USUS\[ProgramAdı]\SQLUS.exe” Yönetim programını açınız ve “C:\USUS\[ProgramAdı]\YEDEK” klasörüne yedek alınız.
  3. C:\USUS” klasörünün yedeğini alınız.

Format Attıktan Sonra

  1.  Size verilen [ProgramAdı] CD sinin içindeki Kurulum.exe çalıştırın
  2.  Sunucu kurulumu seçip 1.MSDE RELA Kurulum ve 2.Veritabanı Kurulum sayfalardaki kurulumları yapınız.
  3. C:\USUS dizinini varsa silin,
    onun yerine Yedeklediğiniz USUS klasörünü C:\ dizinine kopyalayınız.
  4. C:\USUS” dizinine tam paylaşım verin.
  5. C:\USUS\[ProgramAdı]\SQLBağlan.exe” programını açın ve SQL Bağlantı ayarlarını yapınız.
  6. C:\USUS\[ProgramAdı]\SQLUS.exe” programını açıp YÜKLE tuşu ile son aldığınız yedeği yükleyiniz.
  7. İyi Çalışmalar.
*[KURULUM] İstemci bilgisayarda Programı nasıl çalıştırabilirim?2015-11-27T19:19:42+02:00

** [ProgramAdı] = DIGUS ya da ADSLUS

A. Sunucudan [ProgramAdı].exe nin kısayolunun yaratılması;

  • İstemci bilgisayarda, ağ komşularımdan,
    sunucu makinada USUS\[ProgramAdı](USUS klasöründe paylaşım olmalı)
    klasöründe [ProgramAdı].exe üzerinde sağ klik yapın ve Gönder – Masa Üstü seçeneğini
    seçip, DIGUS.exe nin kısayolunu istemci bigisayarda oluşturun.
  • (SQL 2005 kullananlar için) İstemci bilgisayarda SQL Native Client Yüklü olmalıdır.
    Bunun için CD nizde Diğer\SQL2005_NativeClient  yada
    Sunucu makinada USUS\DIGUS\Araçlar\SQL2005_NativeClient klasörü altındaki
    sqlncli.msi kurulum dosyasını çalıştırarak SQL Native Client tüm istemcilere[ProgramAdı]
    yükleyiniz.
  • Daha detaylı bilgi için,
    USUSKurulumOku.pdf dökümanında İSTEMCİ KURULUM bölümüne bakınız.
  • İyi Çalışmalar

 

B. İstemcide kendi local diskinden programı çalıştrıma;

Bazı durumlarda sunucudan [ProgramAdı].exe kısayolunu oluşturduğunuzda ağ sorunlarından
istemcide program yavaş çalışabilir. Bu durumda, istemci lokal diskten programı çalıştırabilirsiniz.
(Önemli: Bu durumda Sunucuda [ProgramAdı] güncellemesi yaptığınızda, en son [ProgramAdı].exe yi istemci bilgisayara
kopyalamayı unutmayınız.) 

(Tavsiye edilen, sunucudan [ProgramAdı].exe nin kısayolunu istemciye oluşturmaktır.) 

  • İstemcide, C:\USUS\[ProgramAdı] klasörü oluşturunuz.
  • Sunucudan, aşağıdaki dosyaları ismtemcide C:\USUS\[ProgramAdı] klasörü altına kopyalayınız.
    • [ProgramAdı].exe
    • SQLBaglan.exe
    • SQLUSAYAR.ini
    • FIRMA.jpg
    • EKRANAYARGENEL.ini (dosya varsa)
    • EKRANAYAR.ini (dosya varsa)
    • LogoAnaKucuk.bmp (dosya varsa)
    • LogoSozlesmeTeslimRapor.bmp (dosya varsa)
    • LogoYukleniyor.bmp (dosya varsa)
    • [ProgramAdı]_Oku.doc
    • USUSKurulumOku.pdf
  • Masa Üstünde [ProgramAdı] kısayolu var ise siliniz.
    C:\USUS\[ProgramAdı] klasörü altındaki [ProgramAdı].exe‘ nin kısayolunu masa üstüne oluşturunuz.
  • Eğer gerekli ise, yukarıda anlatıldığı gibi SQL Native Client istemciye yükleniz.
  • Sunucu Bağlantı ayarlarında, değişklik yapmak istiyorsanız,
    istemcide SQLBaglan.exe programını açıp gerekli bağlantı ayarlarını giriniz.
  • İyi Çalışmalar.
*[KURULUM] Kurulum CD’ sini kaybettim, SQL Server veritabanını nereden bulabilirim?2023-06-20T11:50:46+03:00

**

[ProgramAdı] = DIGUS ya da ADSLUS

A. SQL Server 2005 Expres Edition İçin;

 

SQL Server Express 2005 Kurulumu için gerekli Diğer Araçlar

 

B. SQL Server 2000 Desktop Engine (MSDE 2000) Release A

  1. İndir: SQL Server 2000 Desktop Engine (MSDE 2000) Release A
    yukarıdaki linkten SQL2000MSDEKurulum.exe dosyasını indiriniz.
  2. SQL2000MSDEKurulum.exe dosyasını çalıştırın ve Yükle tuşuna tıklayınız.
  3. Program kendisini C:\SQL2000MSDEKurulum klasörü içine kopyalayacaktır.
  4. En son alıdığınız VT_[ProgramAdı].BAK DIGUS veritabanı yedeğini
    C:\SQL2000MSDEKurulum klasörü altına kopyalayınız.
  5. C:\SQL2000MSDEKurulum\KURULUM.exe programını çalıştırın.
  6. Sunucu Bilgisayar Kurulum seçiniz ve Devam tuşuna tıklayınız.
  7. 1. MSDE Rel A sayfasında, Kur [MSDE Rel A] tuşuna tıklayın ve kurulumun bitmesini bekleyin.
  8. 2. Veritabanı Kurulum sayfasında, Kur [Veritabanı] tuşuna tıkyalın ve kurulumun bitmesini bekleyin.
  9. İyi Çalışmalar.
**Kurulum ve oluşabilecek hatalar ile ilgili detaylı bilgiye nasıl ulaşırım?2015-11-27T18:52:15+02:00

İndir bölümünde Kurulum Yardım Dökümanı (USUSKurulumOku.pdf) içinde,
aşağıdaki konular detaylı bir şekilde anlatılmıştır.

  • Sunucu Kurulum
  • İstemci Kurulum
  • Sunucu Bilgisayara Format atmadan önce yapılması gerekenler
    Format işleminden sonra programın geri yüklenmesi
  • Bölgesel Ayarlar
  • Oluşabilecek hatalar ve çözümleri
  • Bağlantı hataları ve çözümleri
Go to Top