• Randevu İşlem Tiplerine, “DİĞER” işlem tipi eklendi.
    “Randevu İşlem Tanımları” tanımlama ekranında,
    Diğer İşlem tipi altında, alt işlemler açarak randevularınızı takip edebilirsiniz.
       
    Diğer işlem tipinde açılan randevulara Teknik Servis Formu girilebilir.
    (İşlem listesinde gösterilirken, “Diğer” işlem tipi için resim gösterilmez.)
  • Bayi Kullanıcıları sadece kendi kayıtlarını görür hale getirildi.
    Eğer sisteme giren kullanıcı, Bayi personeli kullanıcı ise sadece kendi kayıtlarını görür.
  • “Tanımlama Düzeltme” ekranında sadece bir hatalı tanımlama seçip, düzeltme yapılabiliyordu.
    Bu sürümde, Hatalı tanım listesinde birden fazla hatalı tanım seçerek, düzeltme yapabilirsiniz.
  • İşlem Listesinde, İşlemin alt tanımıda gösteriliyor.
  • Üye Bul ekranında, liste başlıklarının sırası, kullanım sırasına göre değiştirildi.