• Numara Taşıma” ve “Donanım Satış” Randevu Tipleri eklendi.
      
    Eski randevu tipleri altına tanımladığınız Numara Taşıma ve Donanım Satış
    işlemlerinizi yeni eklenen “Numara Taşıma” ve “Donanım Satış” altına tanımlamak için;

      
    1.Tanımalamalar/Randevu ile ilgili Tanımlar/Randevu İşlem Tanım mönüsünde
       Yeni eklenen randeu Tipleri için alt randevu tiplerini tanımlayınız. 

    2.Tanımlamalar/Tanımlama Düzeltme ekranında “RANDEVU İŞLEM TANIM (RARKLI İşlem Tipine)
       seçeneğinden, eski randevu tipi altına tanımladığınız işlemleri, 
       yeni eklenen randevu tipini seçerek düzeltebilirsiniz.

  • SwitchIP-Port takibi eklendi.

    * Üye detayından SwitchIp Port tanımlamaları yapabilirsiniz.(1.Genel Sayfada)
    * Bir Üyenin SwitchIP yada Portunu silebilir veya değiştirebilirsiniz.
    * Bir switchIP deki tüm portları yeni bir SwitchIp taşıyabilirsiniz.
    * SwitchIp seçim kutusuna, ilgili site,apartman ve Bloktaki switchIP ler getirilir.
    * Üye Bul ekranında SwitchIp yada Port ta göre sorgulama yapılabilir.
    * Üyenin SwitchIp ve Port bilgileri randevu fişine bastırılıyor.

  • Üyeler ve Randevular için son üç aylık Log takibi eklendi.
      
    * Üyeler için son yapılan 10 değişikliğin logu tutulur.
       Randevular için tüm değişikliklerin logu tutulur.
    * Her yapılan kayıt işlemi loga atılıyor. 
       Böylece hangi kullanıcı hangi alanları değiştirdi, takip edebilirsiniz.
    * Aynı zamanda sistemden silinen Üye ve Randevularda loglanıyor.
       Böylece kayıtları kim silmiş takip edebilirsiniz.
    * Log ekranını sadece yönetici kullanıcı görebilir.
    * Log tutmak istemezseniz, Program ayarlarından Log tutma seçeneğini kaldırabilirsiniz. 
    * Datanın çok büyümemesi için 3 aydan eski log dosyaları
      sistemden otomatik silinir.

  • Belge takipe Üye no eklendi.
    * Üye,Üyeno,Belge, Belge No’ ya göre teslim raporu eklendi.
      Teslim raporu excele transferedilebilir.
    * Toplu bilgi ekleme tuşaları için,
       Sadece dolu olanlara, boş olanlara veya hepsine ekle ayarları konuldu.

  • Merkezden gelen Excel Okuma işleminde,
    Toplu sözleşme oluşturuken, Sadece
    Aktif Üye Bulunamayanları
    , Sadece Aktif Üyeleri veya Tüm satırlar için
    toplu şözleşme oluşturma
    ayarları konuldu.  

  • Raporlar – 02 Personel Toplam İşlem Liste Raporuna tüm işlem tipleri eklendi.  

  • Bazı ekranlarda, kullanıcının silme yetkisi olmasada silebiliyordu, Düzeltildi.

  • Program Ayarlarına İşlem Sıra ayarı eklendi.
    “Randevu Tarihi,Saat”
    “Personel, Randevu Durum”  seçimlerine göre işlem listesi sıralama ayarı seçilebilir.

  • Geri Dönüş Tip Tanımları kullanıcı tanımlı yapıldı.
    TanımlamalarRandevu ile ilgi tanımlarGeri Dönüş Tip ekranından tanımlanabilir.

  • Randevu İşlem Tanımlarına Servis formu zorunlumu konuldu.
    Böylece İşlem Tamamlanırken, Tamamlama ekranında “Kaydet ve TSF Ekranı Aç” tuşu zorunlu oluyor.

  • Üye Bul ve İşlem Listesine kayıdın Yaratılama ve Değiştirilme Tarihine göre sorgulama alanları konuldu.

  • Randevu İzleme ekranına işlem tipine göre çoklu sorgu konuldu. 

  • İşlem Listesine, Teknik Servis Formu(TSF) Girilmiş-Girilmemiş sorgusu eklendi.

  • Normal Kullanıcı için, “AÇTIĞI İŞLELEMİ GÜNCELLER VE İPTAL EDER(Güncelle)” yetkisi eklendi.
    Yetki verilirse kullanıcı sadece açtığı işlemi günceller ya da iptal edebilir.

  • Normal Kullanıcılar için, “Personel Üyede, Personel Tamam, Tamam ve İptal” durumundaki işlemlerin,
    Randevu Tarihi, Giden Personel, Satış Bayi Bilgileri değiştirilremez , duruma getirildi.

  • Normal Kullanıcı için, “Personel Üyede, Personel Tamam” durumundaki işleri açığa alamaz , duruma getirildi.

  • Normal Kullanıcı için, “Personel Tamam” durumundaki işlemi İptal edemez, duruma getirildi.

  • İşlem iptal edilirken, iptal açıklama olarak kısanot girilmesi zorunlu yapıldı.

  • İşlem Listeye, Süre (Saat:Dakika) alanı eklendi.

    * İşlemin, açılış tarihinden itibaren kaç saat ve dakikadır tamamlanmamış olduğunu takip edebilirsiniz.    
    * Eğer işlem kapatılmış ise, kaç saat ve dakikada kapatıldığını takip edebilirsiniz.
    * Süre göre sıralama yapabilirsiniz.
    * Randevu fişinde açılış tarihinin yanında süre gösteriliyor.
    * Eğer listelemede süreyi hesaplamak istemezseniz, 
       sorgu kriterlerinde “Kapanış Süre Hesapla” işaretini kaldırınız.
    * Bekleme Süresi
      6 saaten  küçük AçıkYeşil,
      6 ile 12 saat arası Yeşil,
      12 ile 24 arası Mavi
      24 ile 48 arası Pempe
      48 saat sonrası Kırmızı
    renkte gösteriliyor.

  • Stok hareket listesi sorgusuna, seri nolu malzeme seçili stokta olsun sorgu konuldu.
    Örneğin, stok hareketlerde sorguladığınız serinolu malzeme gerçekten üye stokta olsun.

  • Personel Tanımlarına TC Kimlik no Eklendi

  • Personel ve Firma tanımlarına Ek Dosya eklenebiliyor.

    * Personel için ek dosyalar,  ekdosya klasöründe “0PERSONEL” dizini altında tutuluyor.
    * Firma için ek dosyalar,  ekdosya klasöründe “0FIRMA” dizini altında tutuluyor.